Blog

DSC06653

Har du styr på din pulsmåling?

Xact by Rambølls pulsmålinger er korte, hyppige undersøgelser.

Læs mere

Onboarding- og offboardingundersøgelser – hvordan fastholder du dine medarbejdere?

Arbejdsmarkedet har gennemgået betydelige forandringer i de seneste år.

Læs mere

Har du styr på dine kursusevalueringer?

Hvordan gik dit kursus? Det er et spørgsmål, som de fleste kursusundervisere står tilbage med, når de har afholdt et kursus.

Læs mere

Brugerinddragelse – få dine brugeres ideer og perspektiver

For at have succes i en organisation er det nødvendigt at have en stor forståelse for sine brugeres, kunders, medlemmers mv. behov og perspektiver.

Læs mere

Trivselsmålinger: Skaber profit såvel som arbejdsglæde

I dagens forretningsverden leder organisationer konstant efter nye strategier for at fremme medarbejderes motivation, innovationsevne og øget produktivitet.

Læs mere

Ligestilling, diversitet og inklusion – EDI styrker både arbejdskultur og bundlinje

Mange EDI-strategier går efter at skabe balance mellem de forskellige forhold.

Læs mere

Guide: Sådan kommer du i gang med pulsmålinger

Har I besluttet jer for at tage skridtet og begynde at lave pulsundersøgelser i jeres organisation?

Læs mere

Pulsundersøgelser – en kontinuerlig trivselsmåling

I det moderne arbejdsliv, hvor organisationer konstant skal forholde sig til forandringer, er medarbejdertrivsel og et sundt arbejdsmiljø ikke uvæsentlige faktorer – de er fundamentale søjler, der bærer organisationens succes.

Læs mere

Det skal du overveje, før du sender dit spørgeskema ud

For at lykkes med en god undersøgelse med repræsentative data skal du have en høj svarprocent. 

Læs mere

Best practice til lønundersøgelser

Løn er ofte tabu mellem kollegaer, så hvor får man viden om sine fagfællers lønniveau? 

Læs mere

7 råd til ledelsen inden den næste trivselsmåling

Trivselsmålinger måler trivslen blandt ansatte, men…

Læs mere

Interne og eksterne benchmarks

Så, hvordan gik undersøgelsen? Det er ofte det første spørgsmål, vores kunder stiller, efter APVen eller anden trivselsmåling er færdig.

Læs mere