SurveyXact — den korteste vej til viden

Det handler ikke kun om spørgeskemaer. Det handler om vigtig viden på det rigtige tidspunkt.

Markedets førende gør-det-selv spørgeskemasystem

To tredjedele af de danske kommuner, størstedelen af landets uddannelsesinstitutioner, store dele af det danske erhvervsliv og en lang række andre organisationer foretager hvert år over 100.000 målinger med SurveyXact.

Faktisk bliver der i dag udført en spørgeskemaundersøgelse med SurveyXact hvert femte minut. Og det var hvert femte minut...

video_illustrationer_surveyxact_dk@2x

"Et spørgeskema er en let måde at indhente viden og data. Vi kan kun anbefale SurveyXact."

Janna Ebdrup

Group Sustainability Lead, Jyske Bank


Hurtigt og intuitivt

Med SurveyXact er du i gang med at blive klogere efter kun få klik, og du har fuld designfrihed over dit spørgeskema og din vidensindsamling.

Hele SurveyXact er bygget til at få dig hurtigst muligt i gang med et spørgeskema baseret på gennemtestede spørgsmålstyper, der sikrer det mest pålidelige resultat.

Kort sagt: Du behøver ikke selv være ekspert for at lave en professionel undersøgelse, men der er gode chancer for, at du hurtigt bliver det, når du benytter SurveyXact.

 

En mand og en kvinde der kigger på en Ipad inde i et rum

Distribution — det rigtige sted på det rigtige tidspunkt

SurveyXact hjælper dig til at spørge dine respondenter på det rigtige sted på det rigtige tidspunkt.

Skal dine respondenter fanges via email, brev eller smartphone? Har du brug for at kunne arbejde offline, når du indsamler data?

Uanset hvad der er rigtigt i netop din undersøgelse, har SurveyXact de rette kanaler til dine respondenter.

Omsæt viden til handling

En spørgeskemaundersøgelse kan give dig uvurderlig viden, som lægger fundamentet for forandringer i din organisation.

Hvis du altså kan afkode resultaterne...

Uprioriterede data i store Excel-ark eller lange rapporter skaber ofte mere forvirring end klarhed. Med SurveyXact kan du nemt skabe rapporter og dashboards, som gør dig i stand til at handle på din nye viden.

Det kræver hverken, at du er analyseekspert eller IT-haj.

Rapporter og dashboards
En kvinde der står og tænker med grafer ved siden af hende

20 års erfaring med videnindsamling og analyse

SurveyXact blev oprindeligt udviklet til at skabe den viden, vi trækker på, når vi rådgiver Rambølls mange kunder.

Men hurtigt blev SurveyXact så effektivt, fleksibelt og brugervenligt, at vi begyndte at dele det med kunderne.

Det betyder, at vi har over 20 års erfaring med vidensindsamling og analyse blandt myndigheder, virksomheder og uddannelsesinstitutioner i hele Norden. Vi vil også gerne dele det med dig.

DSC04821_edit_resized

Markedets sikreste datahåndtering

Hos Xact by Rambøll tager vi sikker håndtering af data alvorligt. Vi lever selvfølgelig op til EUs persondataforordninger (GDPR), vi sikrer anonymitet i spørgeskemaer, og vi håndterer al data i egne datacentre, som er sikrede efter alle kunstens regler.

Blandt andet derfor har Datatilsynet valgt at være kunde hos os.

Læs mere om datasikkerhed

illustration-4

Brug for mere?
Lad os skræddersy din løsning.

SurveyXact gør dig i stand til at skabe viden til forandring — her og nu. Men nogle gange skal der lidt ekstra til for at skabe den helt rette løsning.

Med Xact by Rambøll som motor og med kompetent rådgivning og support fra markedets bedste eksperter skræddersyr vi en løsning til dig.


ProjectXact

Med ProjectXact får du en fast sparringspartner eller — når projektet kræver det — et fast erfarent projektteam, som hjælper dig med alt fra spørgsmålsformulering til perspektivering, analyse, benchmark og opfølgning.

Læs mere her

illustration-6
Automatisering

Brug data fra CRM til at segmentere og automatisere distributionen af dit spørgeskema. Eller den anden vej rundt — opdatér jeres systemer med data fra SurveyXact.

illustration-7
Single sign-on

Bind login til SurveyXact sammen med jeres Active Directory. Så kan I helt automatisk administrere alle medarbejderes adgang til SurveyXact.

illustration-8
Eget domæne

Øg svarprocent, tryghed og brandværdi med et custom domain. Det gør det nemt for dine respondenter at identificere dig som afsender.

illustration-9
To-faktor login

Øg sikkerheden med et ekstra lag. Med to-faktor login kan dine brugere logge ind via SMS-kode eller via IP-adresse.

illustration-10
Digital post

Når respondenter modtager din undersøgelse via e-Boks/Digital Post, oplever de den som mere sikker og troværdig, og det giver en højere svarprocent.


Vil du høre mere?

Vi ved godt, at selv det mest avancerede software ikke er meget værd, hvis brugeroplevelsen er klodset og uigennemskuelig.

Heldigvis er vi ret stolte af vores brugervenlige platform, og vi vil rigtig gerne vise dig, hvordan du nemt og intuitivt skaber indsigt til forandring og kommer tættere på dine stakeholders.

Kontakt os og få en personlig demo af en af vores sælgere. 

portrait_circle_HQM

Relaterede artikler og cases
Tegning af dame bag bærbar computer, der holder et ark i hånden og en tankeboble med linjer og afkrydsede flueben

Sådan laver du bedre spørgeskemaundersøgelser

Forberedelse og god planlægning er altafgørende for at oprette undersøgelser, der giver dig indsigt til forandring.

Læs mere

Fem trin til at komme i gang med din kundetilfredshedsundersøgelse

Inden du udsender din første kundetilfredshedsundersøgelse, er der visse overvejelser, du bør gøre dig.

Læs mere

3 råd til højere psykologisk tryghed på arbejdspladsen

Psykologisk tryghed opfostres på arbejdspladsen ved at kolleger tager del i og bidrager til fællesskabet, og at fællesskabet til gengæld gør, at mennesker er mere trygge ved at vise deres mere sårbare sider. 

Læs mere