NPS-undersøgelser til B2B og B2C i SurveyXact
Mål kundeloyalitet hurtigere og mere professionelt – med nye færdige NPS-undersøgelser
Læs mereMål kundeloyalitet hurtigere og mere professionelt – med nye færdige NPS-undersøgelser
Læs mereFå det fulde billede af kundernes oplevelse – med det nye koncept for Kundetilfredshed og Effort (CSAT/CES)
Læs mereSurveyXact med indbygget ekspertise: Resultater, du kan handle på
Læs mereI PeopleXact arbejder vi hele tiden på at gøre det lettere for ledere og HR at omsætte indsigter til reel forandring.
Læs mereIndtil nu har det været muligt at gå ind i en måling, når den er afsluttet, og slette persondata i et SurveyXact spørgeskema
Læs mereVil medarbejderne anbefale andre at arbejde i din organisation? Det får du svar på med en eNPS måling.
Læs mereNyt AI-værktøj gør det lettere for dig at oprette spørgeskemaer i SurveyXact.
Læs mereVi er glade for at kunne præsentere en ny opdatering i PeopleXact, der gør det endnu nemmere for dig at opsætte dine medarbejdermålinger.
Læs mereVi er stolte over, at vi nu kan løfte sløret for vores
seneste nye feature i SurveyXact: Flere tidsplaner
i samme undersøgelse
SurveyXact er blevet udvidet med en ny og nyttig spørgsmålstype, som gør det muligt at uploade
eksempelvis billeder som en del af besvarelsen.
Derfor kan du nu lade SurveyXact gøre arbejdet for
dig, når du skal indsamle nødvendig dokumentation
på dine projekter.
Når du skal formidle resultaterne af dine
spørgeskemaundersøgelser, skal du bygge rapporter, der nemt og overskueligt serverer ny viden for din organisation.
En spørgeskemaundersøgelse kan give dig uvurderlig viden, som kan skabe forandringer i din organisation.
Læs mere