Kundeanalyser: Kend dine kunder

HVAD TÆNKER KUNDERNE EGENTLIG?

Styrk jeres markedsposition med rettidige kundeindsigter fra vores gør-det-selv kundemålingsplatform, SurveyXact.

Vores erfarne rådgivere i alle slags B2B og B2C kundeanalyser sørger for, du får det helt rigtige setup til netop din virksomhed. 


Det hårde arbejde kogt ned til easy-to-use skabeloner

FUNDAMENTET

Lyt til dine kunder på en struktureret måde, og du har det bedste udgangspunkt for succes. Det er bare sjældent så let, som det lyder. 

Hos Xact by Rambøll sørger vi for at gøre det så overskueligt og lettilgængeligt som muligt.

Vores spørgeskemaskabeloner er udviklet af førende eksperter, og platformens raffinerede, automatiske, handlingsorienterede rapportering giver dig rettidig indsigt i dine kunderelationer.

Mand der arbejder med kundeanalyse på sin computer

Spørg en ekspert

Book 15 min. sparring.

Mål når det passer dig og dine kunder bedst

DATAINDSAMLING

Kør kundemålinger, når det passer dig (og dine kunder) bedst. Du kan tilpasse udsendelsestidspunkt på baggrund af geografi og implementere fuldautomatiske integrationer via API-løsninger. 

Så behøver du ikke bekymre dig om det administrative.

I stedet skal du udelukkende forholde dig til nye indsigter. Alt sammen understøttet af markedsførende sikkerhed og et gennemført compliance og GDPR-setup. 

Illustration af en person, der peger på en skærm med grafer, mens en gruppe mennesker observerer.

Live data i dashboards

INDSIGT & HANDLING

Få opdaterede kundeindsigter i det øjeblik, dine kunder deler dem med dig. 

Det sikrer, du altid er på forkant med udviklingen og vender potentielle kundeudfordringer til positive relationer ved at agere hurtigt. 

Skab indsigt via dynamiske dashboards og rapporter, hvor du kan filtrere data på baggrundsvariabler og få live-notifikationer på de kunder, der betyder allermest. 

Computer med dashboard, der viser overordnet tilfredshed med grafer og statistikker

Unik kundeindsigt på jeres præmisser

I en virkelighed hvor kundetilfredshed og kundeloyalitet er altafgørende for virksomheders succes, får du en intuitiv gør-det-selv platform til kundeanalyser i enhver form. 

Målet er at hjælpe dig med at afdække og forstå dine kunders oplevelser; midlet er vores fleksible system og hold af specialister, der sikrer, at du let kan igangsætte både større undersøgelser, analyser og løbende touchpoint-målinger. 

Du kommer tilmed hurtigt i gang.

Vi tilbyder en lang række spørgeskema- og rapportskabeloner indenfor Net Promoter Score (NPS), kundetilfredshed (CSAT) og kundeindsats (CES). Og hvis du har behov for yderligere, står vores kundeanalyseeksperter til rådighed for sparring og skræddersyede projekter.

Mere end bare et værktøj

Xact by Rambøll er mere end bare et digitalt værkøj med stilrent design og intuitiv brugergrænseflade.

Bag systemet står vores eksperter, specialister og dedikerede supportteam, hver især med en unik kombination af færdigheder og ekspertise. Selvom deres baggrunde varierer, deler de alle ét fælles mål:

At guide dig mod brugbare resultater i dine kundemålinger med support i alle skridt i processen.

Illustration af fire personer i en samtale om kundeanalyse

Hvorfor bruge tid på kundeanalyser?

Stil de rigtige spørgsmål. Skab de rigtige forbedringer.

Kundeanalyser bidrager med væsentlig indsigt i kundernes adfærd og præferencer — indsigt der danner fundamentet for ekstraordinære kundeoplevelser 

På den måde øger kundeanalyser ikke kun kundetilfredsheden og loyaliteten men lægger grobunden for at omdanne almindelige kunder til stærke ambassadører for dit brand. Ved at lytte aktivt til dine kunder viser du dem, at du tager dem seriøst og ønsker at forbedre dine produkter og processer. 

Det skaber tillid og styrker loyaliteten. 

Intuitivt, nemt, dybdegående

Den intuitive brugergrænseflade gør det nemt at komme i gang og oprette din kundeanalyse. 

Platformen giver dig spørgeskemaer med standardspørgsmål på tværs af forskellige kundeanalysetyper i kunderejsen, men du kan også selv tilpasse dine undersøgelser ved at inkludere produkt- eller servicenære spørgsmål. 

Du vælger selv, hvem skal deltage og hvornår målingen skal køre. Du bestemmer også, hvordan du ønsker at distribuere undersøgelsen, bl.a. via link i e-mail eller via SMS. På den måde deltager respondenterne nemt og hurtigt i din måling — selvfølgelig med fuld anonymitet og overholdelse af GDPR. 

Komplet kontrol over målingen

Person arbejder på en bærbar computer med en måling

Book en snak

Selv verdens mest avancerede software er spild, hvis brugeroplevelsen er klodset og uigennemskuelig.

Vi er stolte af vores intuitive platform og vil rigtig gerne vise dig, hvordan du nemt skaber indsigt til forandring og kommer tættere på dine kunder.

portrait_circle_HQM

Markedsførende databehandling

Vi tager datahåndtering meget seriøst. Vores systemer bliver brugt til at indhente enorme mængder data om medarbejdere, borgere, brugere, kunder, kolleger og mange andre.

Derfor har vi et stort ansvar at sikre, den data ikke falder i de forkerte hænder. 

Vores servere er låst forsvarligt inde bag solide vægge og boltede døre udstyret med avancerede alarmsystemer og videoovervågning.

Herudover overholder vi selvfølgelig alle nationale og internationale regler, inkl. GDPR, vi garanterer anonymitet i spørgeskemaer og vi håndterer al data i egne datacentre.

En tegnet mappe med filer og et skilt foran med en lås på, der demonstrer sikker databehandling