Blog

DSC06653

3 råd til højere psykologisk tryghed på arbejdspladsen

Psykologisk tryghed opfostres på arbejdspladsen ved at kolleger tager del i og bidrager til fællesskabet og at fællesskabet til gengæld gør, at mennesker er mere tygge ved at vise deres mere sårbare sider. 

Læs mere

Gør din ledelse forskel?

God ledelse er en forudsætning for organisationers resultatskabelse.

Læs mere

6 spørgsmål der sikrer fuldt udbytte af APV og trivselsundersøgelser

APVen er lige afsluttet og resultaterne er kommet ind. Undersøgelsen var en succes, og foran dig har du en masse glohed, nyindsamlet data fra hele organisationen.  

Læs mere

Sådan laver du bedre spørgeskemaundersøgelser

Forberedelse og god planlægning er altafgørende for at oprette undersøgelser, der giver dig indsigt til forandring.

Læs mere

Xact – fra internt værktøj til Skandinaviens førende system til vidensindsamling

I over 20 år har vi udviklet på systemet og den produktpalette, vi tilbyder kunder, og vores mål har altid været at levere verdens bedste platform til oprettelse af undersøgelser og vidensindsamling. 

Læs mere

5 fede genveje du (måske) ikke ved findes i Xact

Det skal være nemt at oprette dine undersøgelser på Xact

Læs mere

6 tips der løfter svarprocenten

Hvad hvis ingen gider svare? Hvis du snart skal gennemføre en undersøgelse, har du sikkert allerede stillet dig selv det spørgsmål. Det er ganske normalt. 

Læs mere

Mål kundetilfredshed og kundeloyalitet

Inden du går i gang med at udforme din kundemåling, skal du afklare, hvad formålet er med undersøgelsen.

Læs mere

Skru op for troværdigheden med e-Boks

Når kommuner, regioner og andre offentlige organisationer laver borgerundersøgelser, er sikkerheden afgørende, fordi undersøgelserne ofte involverer særligt følsomme personoplysninger.

Læs mere

Guide: Spørgsmål til din kundetilfredshedsundersøgelse

Spørgsmålene skal ses som inspiration til, hvad I kan vælge at spørge kunderne om i et spørgeskema. 

Læs mere

Hvorfor du bør lave kundetilfredshedsundersøgelser?

Findes der én eneste situation, hvor kundernes ærlige mening ikke vil være en fordel at kende, når man driver virksomhed eller styrer en organisation?

Læs mere

Lav din første survey med disse fem trin

Skal du til at sende din første spørgeundersøgelse ud, er der nogle overvejelser, du med fordel kan gøre dig, før du går i gang. 

Læs mere