6 spørgsmål der sikrer fuldt udbytte af APV og trivselsundersøgelser
APV'en er lige afsluttet, og resultaterne er kommet ind. Undersøgelsen var en succes, og foran dig har du en masse glohed, nyindsamlet data fra hele organisationen.
Læs mereAPV'en er lige afsluttet, og resultaterne er kommet ind. Undersøgelsen var en succes, og foran dig har du en masse glohed, nyindsamlet data fra hele organisationen.
Læs mereForberedelse og god planlægning er altafgørende for at oprette undersøgelser, der giver dig indsigt til forandring.
Læs mereI over 20 år har vi udviklet på systemet og den produktpalette, vi tilbyder kunder, og vores mål har altid været at levere verdens bedste platform til oprettelse af undersøgelser og vidensindsamling.
Læs mereDet skal være nemt at oprette dine undersøgelser på Xact
Læs mereHvad hvis ingen gider svare? Hvis du snart skal gennemføre en undersøgelse, har du sikkert allerede stillet dig selv det spørgsmål. Det er ganske normalt.
Læs mereInden du går i gang med at udforme din kundemåling, skal du afklare, hvad formålet er med undersøgelsen.
Når kommuner, regioner og andre offentlige organisationer laver borgerundersøgelser, er sikkerheden afgørende, fordi undersøgelserne ofte involverer særligt følsomme personoplysninger.
Læs mereSpørgsmålene skal ses som inspiration til, hvad I kan vælge at spørge kunderne om i et spørgeskema.
Læs mereFindes der én eneste situation, hvor kundernes ærlige mening ikke vil være en fordel at kende, når man driver virksomhed eller styrer en organisation?
Læs mereMed et lille stykke software kan du automatisk overføre oplysninger fra fx jeres CRM- eller ERP-system til Xacts spørgeskemaer.
Læs mereMange virksomheder har fundet ud af, at SurveyXact er et særdeles velegnet værktøj til at understøtte elektroniske valg på en sikker og effektiv måde.
Læs mereInden du udsender din første kundetilfredshedsundersøgelse, er der visse overvejelser, du bør gøre dig.
Læs mere