Blog

DSC06653
Kvinde holder mobiltelefon oppe, hvor hun besvarer spørgeskema

6 tips der løfter svarprocenten

Hvad hvis ingen gider svare? Hvis du snart skal gennemføre en undersøgelse, har du sikkert allerede stillet dig selv det spørgsmål. Det er ganske normalt. 

Læs mere

Mål kundetilfredshed og kundeloyalitet

Inden du går i gang med at udforme din kundemåling, skal du afklare, hvad formålet er med undersøgelsen.

Læs mere

Skru op for troværdigheden med e-Boks

Når kommuner, regioner og andre offentlige organisationer laver borgerundersøgelser, er sikkerheden afgørende, fordi undersøgelserne ofte involverer særligt følsomme personoplysninger.

Læs mere

Guide: Spørgsmål til din kundetilfredshedsundersøgelse

Spørgsmålene skal ses som inspiration til, hvad I kan vælge at spørge kunderne om i et spørgeskema. 

Læs mere

Hvorfor du bør lave kundetilfredshedsundersøgelser?

Findes der én eneste situation, hvor kundernes ærlige mening ikke vil være en fordel at kende, når man driver virksomhed eller styrer en organisation?

Læs mere

Lav din første survey med disse fem trin

Skal du til at sende din første spørgeundersøgelse ud, er der nogle overvejelser, du med fordel kan gøre dig, før du går i gang. 

Læs mere

Automatiserede surveyundersøgelser

Med et lille stykke software kan du automatisk overføre oplysninger fra fx jeres CRM- eller ERP-system til Xacts spørgeskemaer.

Læs mere

E-bog om brug af SurveyXact til elektroniske valg

Mange virksomheder har fundet ud af, at SurveyXact er et særdeles velegnet værktøj til at understøtte elektroniske valg på en sikker og effektiv måde.

Læs mere

Fem trin til at komme i gang med din kundetilfredshedsundersøgelse

Inden du udsender din første kundetilfredshedsundersøgelse, er der visse overvejelser, du bør gøre dig.

Læs mere