Mål kundetilfredshed og kundeloyalitet
Inden du går i gang med at udforme din kundemåling, skal du afklare, hvad formålet er med undersøgelsen.
Inden du går i gang med at udforme din kundemåling, skal du afklare, hvad formålet er med undersøgelsen.
Når kommuner, regioner og andre offentlige organisationer laver borgerundersøgelser, er sikkerheden afgørende, fordi undersøgelserne ofte involverer særligt følsomme personoplysninger.
Læs mereSpørgsmålene skal ses som inspiration til, hvad I kan vælge at spørge kunderne om i et spørgeskema.
Læs mereFindes der én eneste situation, hvor kundernes ærlige mening ikke vil være en fordel at kende, når man driver virksomhed eller styrer en organisation?
Læs mereSkal du til at sende din første spørgeundersøgelse ud, er der nogle overvejelser, du med fordel kan gøre dig, før du går i gang.
Med et lille stykke software kan du automatisk overføre oplysninger fra fx jeres CRM- eller ERP-system til Xacts spørgeskemaer.
Læs mereMange virksomheder har fundet ud af, at SurveyXact er et særdeles velegnet værktøj til at understøtte elektroniske valg på en sikker og effektiv måde.
Læs mereInden du udsender din første kundetilfredshedsundersøgelse, er der visse overvejelser, du bør gøre dig.
Læs mere