Brugerinddragelse – få dine brugeres ideer og perspektiver
For at have succes i en organisation er det nødvendigt at have en stor forståelse for sine brugers, kunders, medlemmers mv. behov og perspektiver.
Skræddersyede løsninger til netop dit projekt.
Med Xact by Rambøll får du tre stærke og brugervenlige systemer, som gør dig i stand til på egen hånd at indsamle, analysere og formidle viden om dine stakeholders.
Men til nogle undersøgelser kan der opstå ekstra behov — enten som følge af manglende tid og knowhow i din organisation, eller fordi dit projekt simpelthen er komplekst.
Derfor har vi udviklet en række tilvalgsprodukter og rådgivningsydelser, så vi sammen kan skræddersy din løsning på præcis den måde, som bedst understøtter netop dit projekt.
Vi kalder det for ProjectXact, og det er her, du får hjælp til perspektivering, analyse, benchmark og opfølgning – kort sagt til at omsætte kompleks dataindsamling til bæredygtig forandring.
Når du vælger ProjectXact, får du en fast sparringspartner eller — når projektet kræver det — et fast, erfarent projektteam.
Du får sparring på indhold og nem brug af systemer. Du kan for eksempel få feedback på jeres samlede årshjul for planlagte undersøgelser, dine emner og spørgsmålsformuleringer i en given undersøgelse eller dine stikprøver og datakilder. Og du kan få tips til at bruge systemerne ud fra dine interesser og kompetencer samt ideer til at engagere din organisation, kolleger og deltagere.
Vi skræddersyr altid din ProjectXact-løsning efter dine konkrete behov.
Vores kunder ringer for eksempel til os, når de skal bruge en data- og indsigtsleverandør, som klæder ledelsen på til at træffe de rigtige beslutninger. Også på den lange bane. Vores konsulenter tilbyder dig løbende sparring og tilpasning til den virkelighed, du skal navigere i — uanset kompleksitet.
Som kunde får du én fast kontaktperson, som kender dit marked og din branche. Vi trækker nemlig på mere end 120 dedikerede specialister fordelt på Aarhus, København, Oslo, Stockholm og Hamborg. De bruger deres viden om markeder, teknologier og metoder til at skabe analyseløsninger, der hjælper organisationer i alle størrelser og brancher med at skabe bæredygtige forandringer – for kunder, brugere, medarbejdere og øvrige stakeholders.
Vores kunder vælger hovedsageligt at samarbejde med os af tre årsager:
Hos Xact by Rambøll tager vi sikker håndtering af data alvorligt. Vi lever selvfølgelig op til EUs persondataforordninger (GDPR), vi sikrer anonymitet i spørgeskemaer og vi håndterer al data i egne datacentre, som er sikrede efter alle kunstens regler.
Blandt andet derfor har Datatilsynet valgt at være kunde hos os.
Med Xact som motor og med kompetent rådgivning og support fra markedets bedste eksperter skræddersyr vi en løsning til dig. Vi har udviklet en række tilvalgsløsninger, som kan sammensættes til at understøtte lige netop dit projekt.
Har du modtaget mange kommentarer og savner du et overblik over, hvad kommentarerne går på? Vores tekstanalyse giver dig indsigter i, hvilke emner der fylder hos din målgruppe.
I vores indsatskort bruger vi statistiske analyser til at udforske, hvilke faktorer der virkelig gør en forskel for dine medarbejdere, brugere eller kunder.
Der er sjældent kun én måde, hvorpå en opgave kan løses. Vi giver dig et forløb sammen med en af vores projektledere, som giver nye vinkler på jeres undersøgelser.
Er svarprocenten for lav, eller er en bestemt målgruppe underrepræsenteret, iværksætter vi lynhurtigt en telefonkampagne, så resultaterne bliver valide.
Få aktuel indsigt i hvordan arbejdsopgaver, relationer og medarbejdernes tilknytning til arbejdspladsen påvirkes af den hybride arbejdsform.
Vi ved godt, at selv det mest avancerede software ikke er meget værd, hvis brugeroplevelsen er klodset og uigennemskuelig.
Heldigvis er vi ret stolte af vores brugervenlige platform, og vi vil rigtig gerne vise dig, hvordan du nemt og intuitivt skaber indsigt til forandring og kommer tættere på dine stakeholders.
Hvis du svarer på et par spørgsmål, kan vi skræddersy en personlig demonstration til dig.
For at have succes i en organisation er det nødvendigt at have en stor forståelse for sine brugers, kunders, medlemmers mv. behov og perspektiver.
Nogle dage er det sværere at finde motivationen frem end andre. Sådan er det for alle, og det er uanset hvilket job du sidder i — om det er drømmejobbet eller ej.