Tilvalg:

Eget domæne

Brugen af jeres eget domæne giver en mere helstøbt og professionel oplevelse af jeres brand, når man møder det i forbindelse med surveys. Prøv bare at spørge i marketingafdelingen.

options_header_domain

Skab større tryghed for dine respondenter– og bedre branding

Den almindelige mail-bruger modtager typisk mails fra mange forskellige afsendere. Nogle af dem er velkendte, hvilket alt andet lige gør brugeren mere tryg. Andre er ukendte, hvilket omvendt kan gøre brugeren usikker. Derfor er det en god idé, hvis du bruger dit eget domænenavn i undersøgelsen, så du kan skabe større tryghed for dine respondenter


Vores kunder oplever en højere svarprocent

Mange af vores kunder udnytter allerede muligheden for eget domænenavn i SurveyXact-undersøgelser (for eksempel ”survey.g4s.com”). Og som forventet oplever disse kunder en højere svarprocent – og dermed mere pålidelige resultater – fordi respondenterne kun møder én velkendt aktør gennem hele undersøgelsen.

Mere helstøbt brandoplevelse

Ud over større tryghed for respondenterne giver denne form for white labelling en mere helstøbt og professionel oplevelse af jeres brand, når man møder det i forbindelse med surveys. Prøv bare at spørge i marketingafdelingen.

Få en personlig demo

Vi ved godt, at selv det mest avancerede software ikke er meget værd, hvis brugeroplevelsen er klodset og uigennemskuelig.

Heldigvis er vi ret stolte af vores brugervenlige platform, og vi vil rigtig gerne vise dig, hvordan du nemt og intuitivt skaber indsigt til forandring og kommer tættere på dine stakeholders.

Hvis du svarer på et par spørgsmål, kan vi skræddersy en personlig demonstration til dig.