NPS-undersøgelser til B2B og B2C i SurveyXact
Mål kundeloyalitet hurtigere og mere professionelt – med nye færdige NPS-undersøgelser
Læs mere
Søren Wæhrens
Produktchef, PeopleXact
Vil medarbejderne anbefale andre at arbejde i din organisation? Det får du svar på med en eNPS måling.
eNPS — Employee Net Promoter Score — er et lille, men vigtigt spørgsmål.
Her får du nemlig en stor indsigt foræret.
Indsigt i den generelle medarbejdertilfredshed og medarbejdernes oplevelse af arbejdspladsen.
I PeopleXact kan du nu gennem eNPS måle, hvor loyale medarbejderne i din organisation er. De skal ud fra en skala fra 0-10 vurdere, hvor sandsynligt det er, at de vil anbefale deres arbejdsplads til andre.
Det er et effektivt værktøj, når I skal rekruttere nye medarbejdere, og samtidig kan I bruge det aktivt til at fastholde medarbejdere. Særligt hvis det kombineres med andre medarbejderundersøgelser.
Ved at kombinere eNPS med fx en trivselsundersøgelse får du en dybere forståelse for arbejdskulturen og de mennesker, der arbejder i den til daglig.
Er dine medarbejdere ambassadører, passive eller kritikere?
Tag fat i vores HR-eksperter for at få en snak, om eNPS giver mening for jer
Mål kundeloyalitet hurtigere og mere professionelt – med nye færdige NPS-undersøgelser
Læs mereFå det fulde billede af kundernes oplevelse – med det nye koncept for Kundetilfredshed og Effort (CSAT/CES)
Læs mereSurveyXact med indbygget ekspertise: Resultater, du kan handle på
Læs mere