NPS: Et spørgsmål, et hav af indsigt

Slå dig løs.

Prøveadgangen giver dig fuld adgang til at afprøve vores NPS-dashboard i et lukket system med opfundne tal og oplysninger.

Eksemplet er dog kun det — et eksempel.

Med den ægte vare har du rig mulighed for at skræddersy både opsætning, design, flow og adgange til dit og kollegers behov.

NPS-dashboard GiF

Download her

Udfyld formularen og modtag spørgerammen. 

Loyale kunder er gode ambassadører for enhver virksomhed, og med gode ambassadører rykker nye kunder tættere på. 🏃

Spørgsmålet er, hvor loyale er jeres kunder?

Sulten efter mere?

Hvorfor du bør lave kundetilfredshedsundersøgelser?

Findes der én eneste situation, hvor kundernes ærlige mening ikke vil være en fordel at kende, når man driver virksomhed eller styrer en organisation?

Læs mere

Fem trin til at komme i gang med din kundetilfredshedsundersøgelse

Inden du udsender din første kundetilfredshedsundersøgelse, er der visse overvejelser, du bør gøre dig.

Læs mere

Kundetilfredshed ved Bone's

“Er maden, som den skal være?” I restaurationsbranchen kan det være svært at måle gæsternes tilfredshed.

Læs mere

Vil du i gang med trivselsmålinger?

Med PeopleXact får du en fast sparringspartner eller – når projektet kræver det – et fast erfarent projektteam, som hjælper dig med alt fra spørgsmålsformulering til perspektivering, analyse, benchmark og opfølgning.