Med SurveyXact får du adgang til en lang række ekspertviden og skræddersyede modeller.
Bl.a. vores model for KTU/NPS-undersøgelser var med til at give KENDA dyb og relevant viden på kritiske områder. Fx i forhold til kunderelation.
Her gør modellen det muligt at inkludere og ekskludere emner relevant for kunderelationen efter behov, og på baggrund af kundens svar tidligere i undersøgelsen, automatisk tilføje eller undlade diverse spørgsmål.
For eksempel gjorde automatisk aktiverede åbne kommentarfelter det muligt for kunder at uddybe på visse områder — og netop fordi de havde noget på hjerte, kom de med detaljerede svar, der gav KENDA en dyb forståelse af forbedringsområderne.
Uden den model havde det sandsynligvis skabt træthed blandt respondenterne og dermed mindre brugbare svar for KENDA.
Kort sagt, da resultaterne fra kundetilfredsheds-undersøgelsen rullede ind, var billedet tydeligt.
Kunderne lagde langt større vægt på en styrket digital tilstedeværelse. De lagde vægt på lettilgængelige produkter, bedre oversigter og søgefunktioner, samt fleksibel ad hoc-support, når behovet opstod.
Den indsigt har på en og samme tid ændret på prioriteringslisten og bekræftet en del af deres strategiske beslutninger om at udvide kendskabet til KENDA i det Europæiske marked.
Nogle af de ressourcer der tidligere var øremærket til opsøgende salg og mere traditionelt marketingmateriale, bliver nu kanaliseret over i digitale platforme, content og kommunikation, som gør det lettere at handle med KENDA — uanset tid og sted.
Samtidig har den nye viden gjort det muligt at fokusere salgsindsatsen dér, hvor den faktisk gør en forskel, og understøtte den med et stærkt digitalt fundament.