Hent e-bogen og bliv klogere på kundetilfredshedsundersøgelser

Kundetilfredshed og kundeloyalitet påvirker ikke blot virksomhedens bundlinje, omdømme og salg.

Den er også afgørende for, at du kan skabe en langsigtet relation til dine kunder. Med kundetilfredshedsundersøgelser får du værdifulde indsigter, der gør digi stand til at træffe strategiske og operationelle beslutninger på et faktabaseret grundlag.

Vælg en platform som SurveyXact til din kundetilfredshedsundersøge.

Læs mere her

ktu_cover_composition_DK

Styrk din
forretning med en KTU

 

Udfyld formularen og modtag en mail med e-bogen. 

Hvem er  e-bogen henvendt til?

E-bogen er for dig, der er ny i arbejdet med kundetilfredshedsundersøgelser.

Måske er du analyseansvarlig, kvalitetschef eller arbejder i salg eller marketingsafdelingen i en virksomhed og skal i gang med din første kundetilfredshedsundersøgelse.

Denne e-bog har til formål at klæde dig på med basis viden om  typerne af undersøgelser, fordelene ved undersøgelsen og spørgsmålstyperne i en kundetilfredshedsundersøgelse. Denne viden skal give dig det bedst tænkelig afsæt for at lykkedes med at hente gode data og høje svarprocenter, når I spørger kunderne om deres tilfredshed og loyalitet i en undersøgelse. 

I e-bogen kan du blive klogere på:

  • Fire argumenterne for hvorfor du bør gennemføre kundetilfredshedsundersøgelser 

  • Hvad måles der på i en kundetilfredshedsundersøgelse?

  • Fem trin til at komme i gang med din kundetilfredshedsundersøgelse

  • Flere typer undersøgelser: den bekræftende tog eksplorative tilgang

  • NPS til at måle kundeloyalitet

  • Disse spørgsmål skal du stille i din kundetilfredshedsundersøgelse 
vignetter_samlet_diversity_and_inclusion

Læs mere om kundetilfredshedsundersøgelser

Guide: Spørgsmål til din kundetilfredshedsundersøgelse

Spørgsmålene skal ses som inspiration til, hvad I kan vælge at spørge kunderne om i et spørgeskema. 

Læs mere

Hvorfor du bør lave kundetilfredshedsundersøgelser?

Findes der én eneste situation, hvor kundernes ærlige mening ikke vil være en fordel at kende, når man driver virksomhed eller styrer en organisation?

Læs mere

Mål kundetilfredshed og kundeloyalitet

Inden du går i gang med at udforme din kundemåling, skal du afklare, hvad formålet er med undersøgelsen.

Læs mere