Guide: Spørgsmål til din kundetilfredshedsundersøgelse
Spørgsmålene skal ses som inspiration til, hvad I kan vælge at spørge kunderne om i et spørgeskema.
Læs mereKundetilfredshed og kundeloyalitet påvirker ikke blot virksomhedens bundlinje, omdømme og salg.
Den er også afgørende for, at du kan skabe en langsigtet relation til dine kunder. Med kundetilfredshedsundersøgelser får du værdifulde indsigter, der gør digi stand til at træffe strategiske og operationelle beslutninger på et faktabaseret grundlag.
Vælg en platform som SurveyXact til din kundetilfredshedsundersøge.
Læs mere her.
Udfyld formularen og modtag en mail med e-bogen.
E-bogen er for dig, der er ny i arbejdet med kundetilfredshedsundersøgelser.
Måske er du analyseansvarlig, kvalitetschef eller arbejder i salg eller marketingsafdelingen i en virksomhed og skal i gang med din første kundetilfredshedsundersøgelse.
Denne e-bog har til formål at klæde dig på med basis viden om typerne af undersøgelser, fordelene ved undersøgelsen og spørgsmålstyperne i en kundetilfredshedsundersøgelse. Denne viden skal give dig det bedst tænkelig afsæt for at lykkedes med at hente gode data og høje svarprocenter, når I spørger kunderne om deres tilfredshed og loyalitet i en undersøgelse.
Hvad måles der på i en kundetilfredshedsundersøgelse?
Flere typer undersøgelser: den bekræftende tog eksplorative tilgang
NPS til at måle kundeloyalitet
Spørgsmålene skal ses som inspiration til, hvad I kan vælge at spørge kunderne om i et spørgeskema.
Læs mereFindes der én eneste situation, hvor kundernes ærlige mening ikke vil være en fordel at kende, når man driver virksomhed eller styrer en organisation?
Læs mereInden du går i gang med at udforme din kundemåling, skal du afklare, hvad formålet er med undersøgelsen.