Hvorfor du bør lave kundetilfredshedsundersøgelser?
Findes der én eneste situation, hvor kundernes ærlige mening ikke vil være en fordel at kende, når man driver virksomhed eller styrer en organisation?
Læs mereEr dine kunder tilfredse?
SurveyXact giver dig nem adgang til værdifuld viden om dine kunders oplevelser og tilfredshed med din virksomhed, som du rent faktisk kan handle på.
Vores kundetilfredshedsundersøgelser kobler årsagsafdækkende spørgsmål med automatisk, handlingsorienteret afrapportering.
Især én årsag gør, at kundetilfredshedsanalyser er et væsentligt element i forståelsen af kundeoplevelsen:
Den giver unik indsigt i, hvad jeres kunder værdsætter og ønsker forbedret.
Ved du det, kan du sikre, at alle afdelinger i organisationen arbejder mod det samme mål:
Glade kunder.
Hos Xact by Rambøll giver vi dig adgang til vores ekspertudviklede skabeloner til kundeanalyser.
Det sikrer, at du helt automatisk får integreret en struktur for relevante opfølgningsspørgsmål, der hjælper dig med at forstå de væsentlige årsager bag tilfredshed eller utilfredshed.
Kundetilfredshedsundersøgelsen kan således uden besvær kombineres med klassiske NPS-målinger og Customer Effort Score-målinger — alt i samme platform.
Det gør det muligt at iværksætte målrettede tiltag for at forbedre den generelle kundetilfredshed på forkant fremfor på bagkant.
Regelmæssige målinger af kundetilfredshed giver dig, ledelsen og andre afdelinger kontinuerlig indsigt i kundeoplevelsen.
Det er afgørende indsigter for løbende at finjustere og forbedre den service, I tilbyder.
SurveyXact platformen gør det nemt at indsamle løbende kundetilfredshed, uanset om I ønsker manuel indsamling eller fuldautomatiseret integration og dataindsamling.
Du kan let sammensætte kundetilfredshedsundersøgelsen med andre behovsanalyser.
Det gælder både i forhold til behovserkendelse på et marked, I allerede operer i såvel som indsamle ny viden til videreudvikling af eksisterende produkter og services.
Uanset undersøgelsens karakter, er målet oftest det samme:
Indsigt om, hvordan kunder betragter virksomheden, brandet og jeres produkter/services.
Næste skridt er så implementering.
Får du bedst fat i kunderne på mobilen?
Så giver det god mening at kombinere SMS og e-mail, når du inviterer dem til KTUen.
SMSer bliver åbnet hurtigere end e-mails, og svarprocenterne er også oftest højere.
Det gør du let via vores KTU-løsning i SurveyXact, der som standard har SMS integreret som distributionskanal sammen med e-mail.
SMS giver specielt god mening i B2C-segmentet.
Med nordens mest betroede spørgeskemasystem, samt alle Rambøll Gruppens specialister, får du, får du bl.a. adgang til vores spørgeskemaskabeloner, der bygger på best practice inden for kundetilfredshedsundersøgelser.
Og hvorfor nøjes med at afdække dine kunders tilfredshed.
Grav et spadestik dybere og få indsigt i konkrete årsager til kritiske oplevelser og opfattelser via intelligente spørgsmålsaktiveringer.
Det garanterer dig konkret og handlingsorienteret viden, du rent faktisk kan handle på.
Xact by Rambøll er mere end bare et digitalt værktøj til dine kundeanalyser.
Bag systemet står vores eksperter, specialister og supportteam, hver især med en unik kombination af færdigheder og ekspertise.
Selvom deres baggrunde varierer, deler de alle ét fælles mål:
At guide dig mod brugbare resultater i dine kundemålinger med support i alle skridt i processen.
Findes der én eneste situation, hvor kundernes ærlige mening ikke vil være en fordel at kende, når man driver virksomhed eller styrer en organisation?
Læs mereDet er svært at flytte en bankkunde. Medmindre du opnår så høj kundetilfredshed, at dine kunder begynder at anbefale dig til andre.
Læs mereSpørgsmålene skal ses som inspiration til, hvad I kan vælge at spørge kunderne om i et spørgeskema.
Læs mereGår du og overvejer NPS-målinger?
Med SurveyXact kan du rigtig mange ting og skabe indsigt på både kryds og tværs.
Derfor vil vi rigtig gerne snakke med dig om dine ønsker og behov.