Stopper I rejsen efter endt undersøgelse, er det ikke kun arbejdet, der er spildt.
Alt potentialet for forbedring af services, løsninger og tilbud ryger også med i købet. For ikke at glemme den tid, borgerne har brugt på at deltage i undersøgelsen.
Det er i det efterfølgende arbejde, at viden bliver til forandring.
Hos Xact by Rambøll har vi over to årtiers erfaring med tilfredshedsundersøgelser af enhver art. Vi tilbyder verdensførende værktøjer og den professionelle rådgivning, der gør det muligt for jer at indsamle nøjagtig den viden, I søger fra nøjagtig de borgere, I søger den fra.
Men endnu vigtigere så fokuserer vi på hele rejsen — ikke kun første skridt.
Det betyder, at alt fra undersøgelse til opfølgning og rapportering bliver lavet ud fra det udgangspunkt, at:
- relevant viden indhentes
- den viden skal præsenteres i handlingsorienterede rapporter
- rapporterne skal føre til konkrete forandringer i virkeligheden
Derfor handler det ikke kun om borgertilfredshedsundersøgelsen eller vidensindsamlingen alene.
Formålet er at indhente relevant viden på det rette tidspunkt, og herefter anvende den viden til at skabe konkrete forandringer, som borgeren kan mærke.
Det er det, vi mener, når vi siger, vi hjælper kommuner og regioner med at skabe viden til forandring.