GØR INDSIGT TIL HANDLING
Hvad: Undersøgelsen er midlet. Det er opfølgningen, der skaber værdien.
Hvorfor: Medarbejderundersøgelsen er intet værd uden effektiv opfølgning, der fører til faktiske bæredygtige forbedringer.
GØR INDSIGT TIL HANDLING
Hvad: Undersøgelsen er midlet. Det er opfølgningen, der skaber værdien.
Hvorfor: Medarbejderundersøgelsen er intet værd uden effektiv opfølgning, der fører til faktiske bæredygtige forbedringer.
Sådan. Så var APVen i kassen ...hvad nu?
Kom til webinaret 3. okt. og få svaret. Flemming Lorenz, en af Rambølls førende HR-eksperter, deler ud af sin viden og erfaring med HR-undersøgelser af alle slags og hvorfor det er vigtigt at huske, det der ofte bliver nedprioriteret: opfølgning på undersøgelsen.
Vidste du, at der er en direkte sammenhæng mellem trivsel på arbejdspladsen og den opfølgende dialog?
Først og fremmest handler det om at foretage undersøgelsen.
Men det er mindst lige så vigtigt at følge op på den.
Desværre nedprioriterer mange danske virksomheder opfølgningen.
Kom med torsdag den 3. oktober og lær, hvor I får maksimalt udbytte af alle jeres medarbejderundersøgelser og faktisk skaber brugbare forbedringer.
Hvornår?
Torsdag 3. okt.
Kl. 9–9.45
Hvem?
Flemming Lorenz, survey- og HR-ekspert
Hvor?
Lige her på din computerskærm
I opfølgningen på en medarbejderundersøgelse, eller for den sags skyld enhver undersøgelse, er det ofte nyttigt at opdele samtalen i to hoveddele:
Dialog og diskussion.
Begge er betydningsfulde samtaleformer.
Men deres formål varierer.
Afdelingsleder, HR- og surveyekspert
Tel.: +45 51 61 81 26
Mail: fel@ramboll.com
Flemming brillerer i krydspunktet mellem HR og analysearbejde, hvor han har mange års erfaring med personaleledelse og HR-udvikling på alle sider af bordet.
Især når det gælder medarbejdertrivsel og APV, er han en af landets førende eksperter.